olala - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu olala - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu

olala

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Willeke

07 Augustus 2007 | Spanje, Madrid

Hola

Ben ik dan al weer. En het is toch zo druk op het moment in Aldea. Ben gewend dat we met ze 3en zijn. Maar nee. Nu is de vriendin van Mattia er, en een vriend van David is er. En vorige week is er een vrijwilliger uit Frankrijk gekomen voor 2 weken. Zondag is Barbora gekomen, zij blijft 4 maanden hier. Gisteren is Regina dan weggegaan. Zij was er afgelopen maand. En Jitske (een vriendin van mij) was er dit weekend. Dus op het hoogtepunt gewoon 9 mensen. Hoort helemaal niet:-p Maar vind het wel gezellig. Kan ik ook weer mijn sociale vaardigheden een beetje opkrikken na 4 maanden lang in een wereld met 4 andere mensen;-)

Vond het ook super leuk dat Jitske er was. Donderdag avond kwam ze in Burgos aan. Dus ik ging ook naar Burgos. Daar zijn we even een dagje gebleven. Zaterdag gingen we met iedereen naar een waterval een beetje in de buurt van Aldea en daarna naar een dorpje Frias. Een heel erg mooi dorpje is dat tegen een bergrug aan. Vond het ook leuk dat ik er iets meer kan laten zien dan alleen Aldea.

Gisteren hadden we een klein afscheidsfeestje georganiseerd voor Regina. Een nachtje gitaar gespeeld, gedanst en champagne gedronken. Was erg grappig. Maar ja typisch van die dingen waar je bij had moeten zijn.

En nu ben ik dan weer aan het werk.Vandaag heb ik de begroting en de evaluatie van de krijtwedstrijden gedaan. Dus dat is nu helemaal klaar. En nog een kleine toevoeging op mijn vorige verslag. Mijn spaans is niet zo heel goed hoor. Dat we in de krant stonden kwam denk meer omdat ze gedacht hebben ¨die arme stumpert, laten we maar een stukje voor haar plaatsen dan¨.
Ben vooral bezig nog steeds met het communiceren met vrijwilligers. En heb een map gemaakt met allemaal informatie over Imágenes y Palabras en vrijwilliger zijn hier. Dat is dan als informatiemap voor toekomstige vrijwilligers. Vond ik een leuk werkje. Collages maken van activiteiten, verhaaltjes vertellen en blablabla. Vandaag heb ik ook een perslijst gemaakt met alle telefoonnummers, emailadressen en contactpersonen. Het is toch allemaal zo fantastisch wat ik allemaal aan het doen ben;-) Maar zo zijn er altijd wel klusjes voor me.

En ben van werkplek veranderd. Zat altijd boven midden in het leven van Jorge en Dorien. Nu zit ik beneden. Kan Jorge in zijn nakie de slaapkamer uitlopen als ik er tijdens de siesta zit te werken. Wel zo prettig, hihi. Kan ook wat minder goed ilegaal af en toe hotmail checken. Dus ben nu waarschijnlijk helemaal slecht te bereiken via mijn mail. Dus sorry als ik nergens op reageer.

Nou ja en tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Willeke

  • 07 Augustus 2007 - 20:04

    Han:

    Klusjes zijn er altijd, als je klusjes zoekt ik heb er ook nog een paar voor je hoor. Groetjes vanuit Stompwijk

  • 08 Augustus 2007 - 03:56

    Sanne En Irene:

    klinkt allemaal erg Gesjellig!!!! Veel liefs van ons en alvast een hele geode reis terug!!! wanneer mag dat wezen??

  • 05 September 2007 - 19:10

    Jassie:

    Hey ben je terug in Nederland joh??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Anders dan alle andere keren ga ik nu puur reizen in een wereld die ik nog niet ken, Zuid Amerika. Plan is Ecuador, Peru, misschien Bolivia, Argentinië en Chili Ik heb er zin in :-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 40
Totaal aantal bezoekers 15492

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 08 Februari 2014

Maleisie en Indonesie

04 Februari 2009 - 07 Juli 2009

Mijn tweede reis

Landen bezocht: