Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Willeke

19 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen

Ik heb nog even wat foto's op de site gezet. Gewoon omdat ik ze mooi vind en ik denk dat het nog wel even een paar weken duurt voordat ik mijn fotoboek af heb. :-)

Maar goed ben dus al weer anderhalve week thuis ofzo. Heb een last minute kunnen regelen vanuit Londen dus dat verliep allemaal soepeltjes.
Ben sinds afgelopen woensdag alweer aan het werk bij de kinderopvang. Vrijdag met de kindertjes naar het strand geweest en rood verbrand. De vakantie gaat dus nog door ;-) Nou ja tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Willeke

• 19 Juli 2009 - 10:22

Tuut:

Haha, leuk hoor! Ben benieuwd naar je boek!

• 19 Juli 2009 - 10:52

Maaltje:

een laatste groet via deze mail, we zien je boek binnenkort, gave foto's

• 19 Juli 2009 - 12:10

Marlou:

Prachtige foto's, vind die waterval 't mooist

• 19 Juli 2009 - 13:02

Han:

Je door jou meegebrachte LAMA heeft het prima naar zijn (of haar)zin tussen de kippen en schapen in de kast op de trap. Ik zie je dinsdag wel weer op de boerderij ?