Bijna weer zo ver. Ecuador ik kom eraan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu Bijna weer zo ver. Ecuador ik kom eraan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu

Bijna weer zo ver. Ecuador ik kom eraan!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Willeke

12 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

hallo iedereen.

Mijn laatste bericht via deze site is al weer lang geleden. Maar bijijijna ga ik dan weer weg.

Heb zojuist voor 4 februari een ticket geboekt naar Londen om 2 dagen later verder te vliegen naar Zuid-Amerika, voor 2 maanden, 3 maanden, 4 maanden, 5 maanden of misschien wel 6 maanden. Maar veel langer dan dat zal t niet worden.

Als eerste ga ik naar Quito in Ecuador Waar ik Gustavo ga opzoeken. (onze stagiaire van afgelopen jaar) Daarna zal ik verder gaan reizen richting Peru, Bolivia, Argentinië en Chili.

Groetjes en tot gauw maar dan vanuit Ecuador!!! aaaaaaaaahhhhh:-)



  • 13 Januari 2009 - 07:06

    Karen:

    Heel veel plezier! Gaaf! Maak maar veel mooie dingen mee, dan kunnen wij dat hier weer lezen :-)) Groetjes!

  • 13 Januari 2009 - 07:16

    Wil En Abe:

    Een heel goede reis, veel plezier en mooie ervaringen gewenst.
    We blijven je volgen op deze site.

  • 13 Januari 2009 - 12:46

    Ellen:

    Hoi Willeke,

    Ik wist niet dat je alweer plannen had om op pad te gaan. Het klinkt erg goed! Ik ben benieuwd naar je verhalen vanuit Zuid Amerika. Komen je ouders je dit keer ook weer opzoeken?

    Groetjes,
    Ellen

  • 13 Januari 2009 - 12:52

    Hannah:

    Nu al weer weg ? Ik lees wel weer wat je nu weer gaat doen, veel plezier en neem een Alpaca voor me mee !
    Doe Guus de groeten van mij en mijn Guusje

  • 13 Januari 2009 - 12:52

    Hannah:

    Nu al weer weg ? Ik lees wel weer wat je nu weer gaat doen, veel plezier en neem een Alpaca voor me mee !
    Doe Guus de groeten van mij en mijn Guusje

  • 13 Januari 2009 - 18:08

    Jassie:

    Ik zoek nog een vakantiebestemming. Kunnen we niet ff afspreken in een mooi land ;-) Argentinie lijkt me wel cool. Of Chili of......... Gaaf hoor!
    x Jasmijn

  • 13 Januari 2009 - 21:39

    Jua:

    Jaaaaah, ik meld me aan... ik ben nl dol op leuke reisverhalen!!!

    Gaaf hoor, jij hebt ook al aardig wat gezien...

    Ik vertek as zaterdag voor, slechts, een maandje naar Thailand...

    Geniet ervan!!!

    Kus, Jua

  • 21 Januari 2009 - 14:49

    Maaltje:

    mijn allerliefste Willie, veel geluk en plezier en nog even en je bent weer een ervaring rijker!

  • 22 Januari 2009 - 16:20

    Bertine:

    Hey Willeke! Wat gaaf om te lezen!!! 'k Had al wat gehoord van je moeder over je plannen! Hele goede tijd weer gewenst. Ik ben benieuwd naar je verhalen!!
    Groetjes, Bertine

  • 09 Februari 2009 - 09:17

    Lucille:

    Willie! hoe is het?? en hoe was londen? kom op met een bericht!!
    kus!

  • 10 Februari 2009 - 12:13

    JH:

    Hoi hoi!

    Al een beetje gesetteld op de evenaar?

    Ben benieuwd naar je eerste verhaal vanuit Z-A!

    P.S. Doen je schoenen het goed?

    Gr. J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Anders dan alle andere keren ga ik nu puur reizen in een wereld die ik nog niet ken, Zuid Amerika. Plan is Ecuador, Peru, misschien Bolivia, Argentinië en Chili Ik heb er zin in :-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 15490

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 08 Februari 2014

Maleisie en Indonesie

04 Februari 2009 - 07 Juli 2009

Mijn tweede reis

Landen bezocht: