Marina Marina Marinaaaaa lalalalalalalalalaaaaa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu Marina Marina Marinaaaaa lalalalalalalalalaaaaa - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu

Marina Marina Marinaaaaa lalalalalalalalalaaaaa

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Willeke

23 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Hola

Ben er weer en dit keer vanuit Vitoria. Een andere stad. Ben Aldea even ontvlucht. Opsouten met die boze kabouter want ik ben hem zat:-p Vandaag even lekker uit mijn pan gegaan met geld uitgeven in de stad aangezien ik niet zo heel vaak in contact kom met winkels;-) En Vitoria is echt een winkel paradijs. Heb me ook wel erg ingehouden steeds bij elk leuk dingetjes schoenen met hak, luchtjes etc zei een stem achter in mijn hoofd ¨Nee, niet nodig je woont in Aldea na na na na naaaa¨ Dus ben wat relaxte berg broeken rijker en stiekem ook wat kettingtjes:-)
Morgen wil ik nog even naar een 1 of ander museum met moderne kunst en dan moet ik half 2 al weer de trein pakken zodat David me op kan halen. Die gaat zijn vriendin namelijk afzetten op die trein waar ik uit kom. Dus dat is toch leuk voor hem. Kan die toch nog een ¨vrouw¨ mee naar huis nemen;-) Zijn vriendin was/is deze week even over uit Frankrijk.

Verder ben ik helemaal 1 met de natuur en de oude mensen hier. Fiets nu vrij veel door de bergen in de buurt van mijn dorpje. Ontdek steeds weer nieuwe paden. En het is er gewoon zo mooi. In de bergen zie ik regelmatig herten. Heb er ook al een paar keer zwijnen gezien en in de lucht zweven heel veel gieren. Maar die zie ik altijd alleen op grote afstand. Eén keer zag ik een hele groep gieren op een heuvel zitten en om de beurt zweefden ze laag over de grond naar de ¨bos¨ rand tot ze weer bij elkaar waren en liepen toen achter elkaar aan het bos in. Dat was een beetje gek maar wel leuk:-)En er zijn ook veel andere vogeltjes. Kleine wel maar met leuke kleurtjes.

Vorige week was er een meisje uit Italië voor een week hier. Echt een drolletje. Zij is hier vorig jaar voor 6 maanden geweest. Wel leuk te horen hoe zij die maanden heeft ervaren en te horen hoe de zomer hier ongeveer gaat zijn.

Nou ja, en ben ook weer een stuk verder met mijn stoepkrijtwedstrijd activiteit. Gisteren zijn alle posters en folders gedrukt. En 14 en 15 juli zijn de wedstrijden in 3 dorpjes waaronder ook in ALdea. Wel grappig om al die posters en folders te hebben van je eigen activiteit:-) Wat ook leuk is en wat ik van te voren niet wist is dat ze hier in Spanje het fenomeen stoepkrijt niet echt kennnen. Ze hebben alleen van die dunne krijtjes die je voor op het bord gebruikt. Dit maakt mijn activiteit weer extra speciaal:-) En de krijtjes worden ook geïmporteerd vanuit Nederland!!!!:-) Mijn ouders komen volgende week namelijk en gaan 60 pakjes stoepkrijt meenemen en dat sponsoren die lieve mensen. Ze zijn te goed voor deze wereld. En ik heb zin in hun komst. Gewoon even lekker mijn eigen ouders i.p.v. mijn nepouders;-)

Nou dit was het dit keer wel geloof ik dus tot de volgende keer maar weer.

Groetjes

  • 23 Juni 2007 - 20:58

    Jolanda:

    he wil,

    ontzettend gaaf dat het zo leuk en goed gaat.
    en leuk dat je ouders ook even langs komen
    hoop dat het goed gaat met je stoepkrijt wedstrijd en spreek je snel

    xxxjes

  • 24 Juni 2007 - 17:09

    Han Van De Griend:

    Vandaar dat de koffers zo zwaar worden met al dat krijt. Weet je dat 14 en 15 juli in Leiden het Rembrandfestival is. Rembrand was zelf jarig op 16 juli. En nu vieren ze dat elk jaar in Leiden met een kranslegging bij het beeld van rembrand en een feest en een ambachten- en schildersmarkt. Misschien leuk om te vertellen aan de kinderen. Ik weet alleen niet of ze rembrand kennen.
    Groetjes van vrouw Holle

  • 25 Juni 2007 - 09:29

    Sanne En Irene:

    Hey Willeke, lekker aan het genieten van de natuur dus en lekker fietsen, hier durven we het niet echt aan. geen fietspaden en de heuvels zien er ook niet erg aantrekkelijk uit, evenals het helmpje wat je op moet haha. Alles goed verder en veel plezier met de stoepkrijt wedstrijd en je ouders. Veel liefs van ons.

  • 25 Juni 2007 - 09:43

    Tha Lenus:

    kind ahhh het gaat helemaal goed komen met de krijt wedstrijd lijkt me heel grappig heb er echt geen voorstelling van. Ahhh males en pales zijn net op weg naar espanja joehoe ben zo benieuwd. kind je kan het en de lenus ziet je hopelijk snelll kisss van je sis

  • 25 Juni 2007 - 13:03

    Sandra:

    He Wijfie,

    Veel plezier daar met je ouders. Als het goed is zitten ze nu in het vliegtuig naar jou!

    Ze hebben er erg veel zin in. We hebben ze met zijn allen uitgezwaaid. Een bewijs zit op het fototoestel van je moeder hihi.

    Veel plezier daar en doe ze de groeten!

    groetjes,

    Sandra Erkelens

  • 27 Juni 2007 - 12:50

    Mo:

    Heej Willekeeee!!

    Ja, even gewone ouders in plaats van boze kabouters. Das wel fijn ja, whahahaha. Doe ze de groetjes van mij :D

    Mijn nummer is +62 (0) 8 1533 720 684

    Heel veel succes met stoepkrijten! Het is leuk! Ik heb het ook een paar keer gedaan midden in de nacht. Promo voor Bliz :D Komt het kind weer even in je boven hihi.

    xx Mo

  • 04 Juli 2007 - 13:18

    Marit:

    Heej Wil! Ben je eigenlijk ook aan het mailen.. maar oke. Je vader moet maar even met die vervelende kabouter Jorge gaan praten hoor!! haha Wel leuk dat je ouders er zijn! tot wanneer blijven ze? nou veel plezier! groetjes

  • 07 Juli 2007 - 15:22

    Jas:

    test

  • 07 Juli 2007 - 15:24

    Jassie:

    Hey via je nieuwe verhaal kun je geen reacties geven. Vandaar de test sorry.... haha.
    He wanneer ben je weer terug in NL? Take That is nog niet uitverkocht hoor in oktober. Haha gaat je 15 jarig puber hart nu weer kloppen??

    Marit en ik gaan ff bieren op je bij Pater Moeskroen in Nieuwveen. Heb jij al een feest gegeven daar?

    Groetjes Jassie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Anders dan alle andere keren ga ik nu puur reizen in een wereld die ik nog niet ken, Zuid Amerika. Plan is Ecuador, Peru, misschien Bolivia, Argentinië en Chili Ik heb er zin in :-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 15514

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 08 Februari 2014

Maleisie en Indonesie

04 Februari 2009 - 07 Juli 2009

Mijn tweede reis

Landen bezocht: