mas, quiero quiero mas - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu mas, quiero quiero mas - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu

mas, quiero quiero mas

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Willeke

16 Maart 2007 | Spanje, Salamanca

Hola
Even een kort berichtje van mij want aaaaaaahhh ik ga bijna weg. En nee ik vind het niet leuk. Het wordt namelijk elke week weer leuker.
Heb een druk weekje gehad. Spelletje hier, dingetje daar, bezoekje hier, gedoetje daar. Nou ja en nu is het al weer vrijdag en moet ik morgen weg. Vanavond ga ik nog even wat eten met wat mensen van school en die ik ken van uit gaan. Dus dat is wel gezellig:-) Daarna nog eeeeventjes wat drinken en dan pak ik morgen ochtend half 10 de bus naar Burgos waar ik verder reis naar Aldea del portillo.

Ben benieuwd want weet nog steeds niet meer dan dat het een inieminie klein vergrijsd dorpje is in the middle of nowhere met wel een cultureel centrum waar wel meer vrijwilligers werken uit Europa. (Dat laatste doet me denken dat alles goed komt en er ook nog iets is wat ik niet weet;-))

En Jo´tje geen zorgen de bbq wordt top;-)Zal me inhouden.
lucy, leuk dat je me gevonden heb:-)
En Juudje als je komt ga ik ff met jou praten weet zeker dat je het met mij eens wordt;-)Dan ga ik met je mee naar Volendam:-p
En Tinie uit Holland, ga je dan samen met mij een oud mannetje zijn?:-D
En Jitske, ze koken hier heeeerlijk. En dat Koreanen een beetje vreemd zijn hadden we idd al ondervonden;-)
Maaltje en Leentje ik laat snel wat van me horen!!!!!!!!

Tot de volgende keer maar weer allemaal.

Groetjes Willeke

  • 16 Maart 2007 - 18:36

    Lucy:

    Ja gevonden en je wordt gevolgd dus....o.a. door mij Hou zelf erg veel van andere culturen maar kom er zelf niet echt meer aan toe die zelf te ontdekken dus ja, ik gebruik jou als reisleider :-) Keep on going dus !! Ik blijf je volgen...veel plezier verder en ja, hou ons dus vooral op de hoogte !!

    groetjes Lucy
    Hasta maniana ( of zoiets hihi)

  • 16 Maart 2007 - 22:13

    Maaltje:

    ook in de middele of nowhere zul je het naar je zin hebben, vast en zeker, weer een nieuw avontuur, goede reis

  • 16 Maart 2007 - 23:23

    Mo:

    Willeke!!! Niet achter knappe Israelies op blote voeten aan gaan vanavond en morgenochtend (!) je portemonee in de kroeg laten liggen he!? Want dan krijg je Ierland-taferelen in Spanje en dat kan écht niet ;)

    Heel veel succes op je stage! Ik ga snel even terugmailen :D

    xx Mo

  • 19 Maart 2007 - 10:41

    Tuut:

    volendam rules!!!!!!

  • 18 April 2007 - 20:21

    Esther:

    En nu op mijn beste spaans: dos servecas e una boka die lomo.... Als ik het goed heb! Yum Yum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Anders dan alle andere keren ga ik nu puur reizen in een wereld die ik nog niet ken, Zuid Amerika. Plan is Ecuador, Peru, misschien Bolivia, Argentinië en Chili Ik heb er zin in :-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 15513

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 08 Februari 2014

Maleisie en Indonesie

04 Februari 2009 - 07 Juli 2009

Mijn tweede reis

Landen bezocht: