Oehlala - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu Oehlala - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Willeke Rijn - WaarBenJij.nu

Oehlala

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

27 Januari 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Jajajaaaa, we zijn weer wat daagjes verder. Waar was ik gebleven? In Senggigi waar ik het saai suf en kansloos vond. Niks wat ik wilde kon doorgaan en zat er verder tussen oude vandagen en stelletjes. Het zou nog een week duren voordat Iga deze kant op zou komen en was dan ook even uit inspiratie wat ik die allenige week zou doen.

Had wel Sophie ontmoet. Ook moederziels alleen:-p Maar die zou de dag erna naar Kuta, een surfplaatsje in het zuiden, vertrekken. Maar goed, sufen, niks voor mij.
Had bedacht dat ik de volgende dag in een hotel zou gaan zitten lekker chillen in en om het zwembad en zien wat er verder op mijn pad zou komen.

Wat er voorafgaand van deze chilldag op mijn pad kwam was heeeeel veel regen. De hele nacht en ochtend. En dat was het beste wat me op dat moment kon overkomen. Want zag geen heil meer in dat plaatsje en besloot met Sophie mee te gaan naar Kuta.

Super leuk. Leuke mensen, elke avond strandfeest, 2 dagen gesurfd (echt iets voor mij:-D) Nog een dag met 2 andere op pad geweest met de scooter. Ook super leuk. Denk dat ik een scooter koop als ik thuis kom;-)
Nah en de 27e de dag dat Iga kwam, kwam dan ook akelig snel want wilde daar eigenlijk nog helemaal niet weg. Maar ja, het leven is hard, kei hard;-) Dus op naar het volgende paradijs, hopen we dan maar weer.

Vanmorgen vroeg vertrokken naar gilli trawangan. Een piepklein eilandje ten noorden van Lombok. Hier afgesproken met Iga. Kreeg vanmiddag bericht dat ze onderweg naar het vliegveld is aangevallen en bestolen. Dus geen Iga.

Nah en zo kan elke dag dat je reist weer anders zijn dan verwacht.

Heb geprobeerd een hostel te vinden met een beetje andere reizigers. Weet niet helemaal of dat gelukt is. Want op klaarlichte dag liggen ze allemaal op het strand enzo. Maar goed. Ik zie wel.

Zo maar even een reisbureautje in om te kijken wat ik hier een beetje kan gaan doen.

Heb dat stinkfruit trouwens voor de vorm gegeten. En het is qua smaak idd te doen. Maar dat het naar diarree stinkt houdt me toch tegen het nog vaker te eten.
En juud ik was vast diegene niet die dat zei dat insmeren en verbranden niet kan. Al sta ik er wel achter:-p. GOED insmeren en verbranden. Dingle rules, kan geen andere dolphijn tegenop.

Bedankt voor jullie berichtjes. Altijd leuk te lezen.

Groetjes,

Willeke

• 27 Januari 2014 - 18:25

Judith:

Echt wel dat jij dat was ;-p
    Jammer dat Iga niet kon komen zeg, maar ik weet zeker dat het goed gaat komen! Veel plezier nog!

• 01 Februari 2014 - 15:14

Marleeen :

ahhhh mijn sissie het leven is toch 1 groot feest er altijd weer wat van maken joehoeee